ПИТАННЯ ЩО ЧАСТО ЗАДАЮТЬСЯ

Тут ми зібрали найпоширеніші запитання від наших клієнтів. Можливо, ви отримаєте відповідь на своє запитання.

Brief - анкета з навідними питаннями про ваш бізнес, компанію та продукт. Дане опитування допомагає детально розібратися в потребах і проблемах Клієнта, а в подальшому - спроектувати найкраще рішення. Ціна також залежить від правильності заповнення брифу. У разі виникнення труднощів із заповненням, наш менеджер допоможе заповнити бриф.
Технічне завдання (ТЗ) - документ з чітко описаними технічними та іншими умовами виконання послуги. Технічне завдання забезпечує безпеку для обох сторін у наданні послуг. Клієнт отримує товар із зазначеними характеристиками, а агентство не виконує додаткову роботу без додаткової оплати.
На нашому сайті є ціни з позначкою «від». Якщо у Клієнта є стандартні та типові запити, передбачені тарифом, вартість буде дорівнювати вказаній. Наприклад, якщо ціна «від 19 000», то вартість буде 19 000.
У ситуації, коли обсяг робіт збільшується, або потрібні додаткові чи нестандартні рішення, вартість формується після заповнення брифу, складання ТЗ та узгодження з Клієнтом. Рекомендуємо проконсультуватися з менеджером і заповнити бриф для розгляду фахівцем.
Клієнт повинен надати детальну інформацію для правильної побудови концепції продукту або рекламної кампанії. Важливими моментами є конкурентні переваги – сервісна частина, спеціалісти та технології.
Від інформації залежить дизайн майбутнього інструменту, який розробляється.
Після схвалення проекту Замовником та передавання на розробку, внесення змін до проекту буде коштувати додатково. Це пов’язано з тим, що потрібно повернути дизайнера на роботу, призупинити розробку сайту, зсунути терміни виконання сайту.
У нашій практиці терміни розробки та здачі проекту можуть затягнутися через:
- затримка надання інформації та медіафайлів;
- затримки фінансування
- затримки у зв'язках, коли Клієнт не може прийняти рішення або не може приділити час запиту більше 2 днів.
- «це добре, але тепер я хочу по-іншому, давайте переробимо...»
Шануймо час один одного!
Чому правки потрібно скидати в один список, а не в окремі повідомлення менеджеру протягом тижня? Наша команда добре розуміє, що у Клієнта не вистачає часу, щоб повністю зануритися в проект, тому редагування часто пропонується у форматі фрагментарної інформації на кшталт «змініть слово на кнопці», а через 12 годин приходить наступне редагування. : «Змінити слово та змінити на головній сторінці, фон блоку заголовка».
На жаль, такий спосіб виправлення правок забирає більше часу та нервів у всіх сторін і призводить до затримки проекту. Наше агентство надає форму змін, де Клієнт зобов’язаний вказати необхідні зміни в одному списку та надіслати в агентство для впровадження. Якщо вам потрібно внести зміни в проект, зв’яжіться з менеджером і отримайте пораду, як це зробити найкращим чином.
Після доставки сайту Клієнту надається 2-тижнева або щомісячна підтримка. Метою підтримки є навантажувальне тестування сайту та пошук прихованих проблемних місць, які з’являються в момент реального спілкування «Клієнт»->«Ресурс». Для покращення комунікації з клієнтом вирішено внести зміни в кінці робочого тижня – у п’ятницю. Ви зможете переглянути зміни на вихідних. ПРИМІТКА! Якщо виникне критична проблема, через яку сайт не працює повністю або частково, ми усунемо її в той же день.
Термін підтримки сайту розраховується з наступного дня після остаточної оплати за створення сайту.
Наше зобов’язання внести зміни дійсне лише протягом зазначеного періоду! Примітка! У разі затримки платежу більше ніж на 10 днів, ми починаємо звіт про підтримку сайту з дня передачі сайту Клієнту.
Підтримка та супровід реклами починається наступного дня після оплати послуг агентства. Оплата послуг агентства та наявність/відсутність оплаченого рекламного бюджету не пов’язані. Якщо Клієнт тривалий час не сплачує рекламний бюджет пошуковим системам/соціальним мережам, це не впливає на тривалість послуги. Наприклад, якщо послуга була оплачена за 1 місяць 28.02., а рекламний рахунок було поповнено 15.03., то останнім днем ​​послуги буде 31.03.
Наші експерти складають стандартні описи типових запитань, а також можуть надати відеоуроки з YouTube, щоб ознайомити вас із певним технологічним рішенням. Індивідуальне навчання нашим спеціалістом є додатковою платною послугою. Для його отримання ми виставимо рахунок; Ви оплатите його і завершите навчання в обумовлений час.
Зміни будуть внесені в наступну п’ятницю, навіть якщо період підтримки закінчився.
Бувають ситуації, коли дизайн сайту на різних мобільних пристроях не відповідає на 100%. Це пов’язано з тим, що існує велика кількість розмірів екранів, а також неліцензійних рішень. Розробник під час тестування або розробки має право вносити корективи в дизайн для коректного відображення та функціонування сайту.
Якщо є якісь помилки в реалізації сайту - повідомте нашому менеджеру, на якому пристрої і які проблеми виникли, ми вирішимо проблему.
Протягом періоду підтримки ми обмежуємо доступ до деяких функцій / будь ласка, не використовуйте головний обліковий запис адміністратора. Це робиться для того, щоб Клієнт самостійно не вносив змін, які вплинуть на роботу рекламної кампанії чи веб-сайту. На жаль, через недосвідченість активні Клієнти часто починають буквально ламати створений сайт. Ми закликаємо вас з питанням чи проблемою звертатися до менеджера - ми внесемо зміни самі. Повні права доступу до всіх облікових записів будуть передані вам після закінчення періоду підтримки.
Звичайно, ви можете ознайомитися з нашим Публічним договором та іншими документами, можете ознайомитися за посиланням

Залишите ЗАЯВКУ

і ми перетелефонуємо вам, щоб обговорити вашу проблему

Дякую!

Ваша заявка прийнята

Ми зателефонуємо вам найближчим часом

Повернутися